עו"ד תמיר לוי

עו"ד תמיר לוי

המרד 29 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד המעניק שירותים משפטיים ליחידים, עסקים וחברות בתחומי המשפט המסחרי, טכנולוגיה, נדל"ן וירושה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 055-4319637
על המשרד

משרד עורכי הדין תמיר לוי מציע לארגונים ליווי שוטף ומענה מקצועי בכל הנוגע לניהול עסקי ובתחומי המשפט המסחרי.

 

תחומי הפעילות של המשרד כוללים:

 

 

משפט מסחרי וחברות – ייעוץ וליווי בכלל היבטי פעילות החברה, ניסוח חוזים מסחריים ועסקיים, ניסוח חוזים מסחריים ועסקיים, ליווי בתהליכי משא ומתן, ליווי בתהליכי מיקור חוץ, ניסוח הסכמי זכיינות, ניסוח הסכמי שירות, ניסוח הסכמי פיתוח ורישוי תוכנה, הסכמי מימון, פיתוח, ייצור ואספקה למגוון ענפי תעשייה.

 

הייטק – סיוע בהקמה וניהול של סטארט-אפ, פניות למשקיעים, מיזוגים ורכישות.

 

אינטרנט ומסחר אלקטרוני – סיוע בבניית נכסים דיגיטליים תוך הבנת הרגולציות הבינלאומיות, ליווי בכל החלטה הנוגעת לנכסים אלו, ניהול מסדי נתונים, עריכת תקנונים וחוזים ועוד.

 

טכנולוגיה ופינטק – ליווי שוטף לחברות טכנולוגיות בכל הקשור לפעילות בשוק הבינלאומי, ייעוץ משפטי בתהליכי פיתוח והפצת המוצר, התאמת כלל התהליכים לרגולציה במרחב הדיגיטלי ובאזורי השיפוט ולהסכמים עם שותפיך, ניסוח חוזים והסכמים עם צד שלישי ועוד.

 

נדל"ן – ייצוג ומתן מענה משפטי בעסקאות נדל"ן ובדיקת נאותות לנכסים.

 

ירושה והעברה בין דורית-תחומים בדיני משפחה וכלכלה, הדורשים ידע מקצועי וניסיון רב. בתור בעל ניסיון בתחום, אני מספק שירותים משפטיים מקיפים ומותאמים אישית בתחום זה, תוך שימת דגש על תכנון מקדים והבטחת ההמשכיות של הנכסים והערכים במשפחה

 

עורך הדין תמיר לוי מביא עמו ניסיון רב בתחום ההייטק (כיוצא 8200) וכן בייעוץ משפטי לחברות. הוא מקפיד על מענה שקול, מקצועי ויצירתי ומעניק שירות משפטי מתקדם תוך הבנה עמוקה של עולם הדיגיטל והעסקים. בנוסף, עו"ד לוי הוא חבר ועדת הייטק וחדשנות בלשכת עורכי דין ומכהן כמנטור באקסלרטורים שונים.

 

צוות משרדו של עורך הדין תמיר לוי כולל אנשי מקצוע מתחומים רבים, שיחד מספקים מענה מקיף עבור כל לקוח, תוך חתירה למצוינות בזכות בניית אסטרטגיות מובילות וליווי מקצועי ואמין.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד תמיר לוי
פניה ישירה אל עו"ד תמיר לוי

למעלה