שלום רב, לפני כשבועיים נפשנו אני רעייתי ושני ילדינו במלון לאונרדו אשקלון מרשת פתאל. ביום השני לנופש בשעה 18:10 כ20 דקות לפני תחילתה של ארוחת הערב (עליה שילמנו מראש בחבילת הנופש) נודע לרעייתי ע"י אחד מאורחי המלון כי ארוחת הערב לא תתקיים. כשניגשתי לקבלה לדרוש הסבר לכך אישרה זאת בפני מנהלת המשמרת ואמרה שהמלון מאפשר כחלופה לאורחיו לסעוד ארוחה חלבית במזנון המלון. סירבתי לכך מאחר וארוחה חלבית במזנון המלון רחוקה מארוחת ערב בשרית בבופה המלון ודרשתי את כספי בגין הארוחה. מנהלת המשמרת סירבה להעניק החזר כספי בטענה כי הדבר אינו אפשרי. ביקשתי לא לאכול במזנון ועזבתי את דלפק הקבלה. כעבור כחצי שעה התקשרה אלי מנהלת המשמרת לבשר כי ינתן לנו זיכוי בכרטיס האשראי שלנו בסך 205 ₪ בגין ארוחת הערב שבוטלה (אנחנו שילמנו 285 בגין הארוחה בחבילה). בלית ברירה קיבלתי את הזיכוי ויצאנו מהמלון לסעוד באחת ממסעדות העיר בעלות של 300₪. חשוב לציין שגם ארוחה זו הייתה רחוקה מלהדמות לארוחת בופה מפוארת של מלון. כאשר ביקשתי פיצוי מהנהלת הרשת הסכימו לתת לנו ארוחת בוקר חינם ושימוש בבריכה. אמרתי שזהו אינו פיצוי הולם ואינו מקובל עלי, הם לא התרגשו גם לנוכח איום בתביעות קטנות ולא הסכימו לתת פיצוי הולם. שאלתי היא: האם כדאי לי לפנות לתביעות קטנות לדרישת פיצוי הולם וראוי לעוגמת הנפש שנגרמה או שלדעתכם המלומדת זכינו לפיצוי הולם וסביר? תודה מראש, עופר
עופר שלום,
לעניות דעתי, הפיצוי הולם בנסיבות העניין.
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר