שלום רב, ברצוני לברר האם ניתן להגיש תביעה במקרה הבא: ב- 07.01 יום חמישי , רכבי (שברולט קרוז) לא הניע בבוקר, לאחר מס' נסיונות הזמנתי גרר (שגריר) ולאחר בדיקה של הגרר הרכב נגרר למוסך UMI מורשה. בזמן שהרכב היה במוסך, נאמר לבעלים של המוסך כי הרכב לא מניע, וכי שעון החום התקלקל ולא עובד. בעל המוסך הניע את הרכב, ואמר כי לאחר בדיקת מחשב שלו ובדיקה כללית הרכב תקין, הוא החליף את הפלגים אך הוא אינו מוצא את מקור הבעיה אבל שניקח את הרכב ואת הבעיה הזו נפתור כשיחזור מחו"ל ביום ג'. לקחנו את הרכב משם ובמהלך נסיעה הביתה נכבה הרכב ונעצר , היה ריח של שרוף ורעשים במנוע. התקשרתי למוסך ובקשתי אישור על כך שהרכב היה אצלם במוסך וסיפרתי להם את שקרה והבטיחו כי יחזרו אליי אך אף אחד לא חזר. הזמנתי שוב גרר, הפעם הגרר היה גם בתשלום וגררנו למוסך אחר. במוסך נאמר לי כי המנוע התקלקל ויש צורך להחליפו. איך בעל מוסך מורשה המתמחה ברכבים כאלו לא עלה על הבעיה? לפי הבנתי, אם הוא היה מתייחס לעניין השעון ובודק את הרכב בצורה טובה יותר , לא הייתי צריכה להחליף עכשיו מנוע.הלא כן? אתמול יום א 10.01 נסענו למוסך על מנת לשמוע את עמדתם והם טענו כי אנו לקחנו את הרכב מרצון (לא היה ולא נברא) ובקשנו מהפקידה את הדוח של הרכב ולהפתעתנו הוא היה ריק ורק צוינה בו העובדה כי שעון החום לא תקין (לדברינו). הייתי רוצה לדעת האם במקרה כזה, בעל המוסך צריך לקחת אחריות על טעותו ולשאת בתוצאה? אשמח לתשובה או אפילו להפניה למקום המתאים על מנת לשאול את השאלה. בברכה,
אורית שלום,
זהו אינו הפורום המתאים לשאלתך.
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר