שלום רב, חתמתי על הסכם לתשלום שכר טרחה לעורך דין על עבודה בנושא מסויים וגם שלמתי לו סכום נכבד על עבודתו. אך לאחר זמן מה הובא לידי טופס ״פירוט הוצאות תיק ״ שלפיו אני חייב לשלם כ-4000₪ נוספים. בטופס מופיעיות הוצאות שעורך דין לא יכל להסביר על מה הם ולטענתו יכול להיות שזה לא קשור לתיק שלי והוא צריך לבדוק, הוצאות על מסמכים שאני אישית שלמתי כבר ובנוסף אין קבלה או חשבונית אחת על כל מה שמופיע בטופס. כאשר בקשתי קבלות, קבלתי תשובה שהוא לא עובד ככה... רוצה לדעת האם זה חוקי בכלל?
ניתנה לפונה תשובה בפרטי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר