שלום, הזמנתי דרך סוכנות תיירות באתר אינטרנט מלון שאשהה בו בחודש מאי, כשהגעתי למלון התברר לי שיש טעות בתאריך במקום מאי זה אפריל ולרוב הטעות נובעת ממני כי אני הזמנתי דרך האתר. נכנסתי לאתר שלהם, שיש שם טלפון חירום התקשרתי מיליון פעמים ואין מענה, שלחתי במייל גם שם אין מענה..! ושאלתי את הפקידה בקבלה ואמרה שכשיש אורח שלא מגיע אזי הם מעדכנים את הסוכנות. חיפשתי בתי מלון פשוט לא מצאתי..נתקעתי שעות שם עד שמצאתי מלון ! כשחזרתי לארץ פניתי לחברה וכל הזמן או שאין מענה וכשיש מענה אומרים שיחזרו אלי ואף אחד לא חוזר ושמעתי את המנהל אומר לפקיד שהוא לא רוצה לענות! ולא ידעו ששמעתי. האם יש הוראה בחוק לגבי סוכנות תיירות שמחייבת אותם בבדיקה אם אורחיהם הגיעו למלון? ובכלל גם לגבי טלפון החירום והמייל שלא ענו לי עד עצם היום הזה.! חוץ מהכסף ששילמתי על השיחות שאף אחד לא ענה להם.
ג'וי שלום,
לא ברור האם הטעות בתאריך מקורה בטעות שלך (שאז אין לסוכנות כל אחריות), או בסוכנות עצמה, שאז חלה על הסוכנות חבות מכח תקנות שירותי תיירות (חובת גילוי נאות), תשס"ג-2003.
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר