לפני כשבע שנים שלמתי עבור סדרת טיפולים להסרת צלקות סך של 10,000 ש"ח להדסה אופטימל. שילמתי עבור שמונה טיפולים ונאמר לי שאוכל לפרוס אותם ככל שארצה ולקבל את התמורה עבור כספי כל זמן שבית חולים הדסה עין כרם קיים. עד כה מימשתי ארבעה טיפולים. לפני כחודש רציתי לקבוע תור עבור הטיפול החמישי אולם נאמר לי כי הדסה ואופטימל נפרדו וכי עכשיו הם נקראים אופטימל בלבד.. כמובן כי גם בית חולים הדסה מתנער מאחראיות לטיפולים או להשבת כספי (מחצית ממה ששלמתי) וכך כל אחד משליך את האחראיות הכספית על הצד השני. מי אחראי במקרה זה לתת לי תמורה עבור כספי? וכיצד אוכל לגרום לכך שכספי יושב לי בדרך הקלה ביותר?
לי שלום,
האם נעשה הסכם כלשהו בכתב?
אם כן, יש לקרוא אותו מול מי נעשה.
מדברייך משתמע שהחברה אשר התחייבה לתת את הטיפולים, היא שאחראית להשבת כספך ולא בית החולים.
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר