עשיתי העברת כסף דרך יורוגיירו בדואר ישראל לחשבון בחו"ל ,אך לטענת המוטב הכסף לא הגיע ודואר ישראל לא המציאה לי מסמך אשר מאשר שהכסף הגיע למוטב ,אלא רק מכתב עם ציטוט מבנק הגשר שלהם העביר את הכסף והוא נמצא בבנק המוטב אבל לא בחשבון המוטב כי לטענתם תשובתם של בנק המוטב טענו שהחשבון של המוטב נמצא בחקירת הונאה,גם לאחר שנדרש ממני מבנק הדואר לשלם עמלה של 10$ לביטול העברה והחזרת הכסף שילמתי ,אך תשובתם הייתה שלא ניתן להחזיר את הכסף ,לעת עתה המוטב לא קיבל את כספו ואני לא קיבלתי את הסחורה ואת הכסף שהעברתי חזרה ,האם ניתן לתבוע את דואר ישראל על אי החזרת הכסף ו/או על העברת הכסף למוטב,מדובר בסכום גדול,אשמח לקבל תשובה בהקדם.
ניר שלום,
משתמע משאלתך, כי הכסף נעצר בשל חדש להונאה בחשבון המוטב.
הכספים ישוחררו רק לאחר שהרשויות שם יחליטו, שאין סיבה לעיכוב הכספים שאז אלה יוחזרו אליך, או יעברו למוטב.
לפיכך, אין לדואר ישראל כל שליטה על הכספים שהעברת, ואין לדואר כל אחריות.
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר