שלום רב, לפני כשבועיים הזמנתי מבית דפוס 570 הזמנות לחתונה, ההזמנות הגיעו באיחור רב ונראו 'מצ'וקמקות' ודהויות, אני ניזוקתי מאוד כלכלית ומיותר לציין שנגרמה לי עוגמת נפש גדולה, ובסוף זרקתי הכל לפח והתקשרתי ושלחתי מייל לאנשים. בית הדפוס הציע להדפיס לי אותם שוב אבל כבר לא היה מספיק זמן. אני יכולה לתבוע אותם על רשלנות מקצועית? ואם כן איך עושים זאת? תודה, איילת.
איילת שלום,
מאחר ומדובר על הדפסה של הזמנה לחתונה, ולא איזה כרטיס ביקור שניתן להדפיס שוב, הרי שיש כאן אלמנט חשוב מאוד והוא הזמן. כלומר בית הדפוס צריך לעמוד בזמנים מסוימים כדי שההזמנות יצאו במועד ויהיה מספיק זמן לשולחם למוזמנים של החתונה.
לצורך דרישת הפיצוי או התביעה, יש צורך לבחון את ההסכם שנחתם ביניכם. בין היתר את פרק הזמן שבו הקצבתם לצורך הדפסתם של ההזמנות. לשמור ראיות כגון שליחת המיילים למוזמנים במקום ההזמנות, לשמור את ההזמנות שהגיעו דהויות וכמובן את החוזה.
עם כל הראיות הללו כדאי לבוא לייעוץ פרטני.
בברכה.,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר