עובד עבד בחברה במשך חודש וחצי. עשה תאונת עבודה, לאחר חודש וחצי נוספים שבו לא הגיע לעבודה, הגיש מכתב התפטרות. כעת דורש טפסים (טופס 250, טופס 211 וכו') עבור ביטוח לאומי להגשת תביעה ללא הצגת מסמך חלופי למעסיק המעיד על התאונה. האם המעסיק מחויב למלא טפסים אלו ?
לו
ניתן לבקש מהעובד להמציא תעוד רלבנטי
המתייחס לנסיבות התאונה
כגון :
אם מדובר בתאונת דרכים
אישור משטרה ועוד רפואי מבית החולים
או
אם מדובר בתאונה במפעל אני מניח שקיבלתם דיווח
בברכה
עו"ד נריה כהן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורטל יונה
053-6249112
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בתביעה מהסוג הזה, אני ממליצה לפנות בהקדם לייצוג של עו"ד. ניתן לפנות גם ללשכה לסיוע משפטי. בכל מקרה, ניתן לקבל טופס ייעודי לכתב תביעה במזכירות בית הדין. לא חייב להגיש את כתב התביעה על גבי ה...
המשך תשובה