הייתי לפני שנתיים אצל קוסמטיקאית שחברה שלי המליצה לי עליה. מאז אותו ביקור היא לא מפסיקה לשלוח לי הודעות בתפוצה רחבה על תזכורות מבצעים וכו'. התקשרתי אליה וביקשתי יפה שלא תתקשר אלי שוב, מאחר ואני לא מעוניינת להגיע אליה, היא הסכימה. וחודש אחרי היא שוב התחילה להפציץ אותי בהודעות, גם במייל וגם בטלפון, ואפילו שלחה אליי הזמנות לקניית מוצרים בדואר. ביקשתי שוב, אבל היא טענה שזו לא היא ושזה שירות לקוחות שהיא עובדת אתו, ושאני אפנה אליהם. אני לא מצליחה להוריד אותה ממני, וזה כבר הטרדה מטורפת ולא נעימה. מה אני יכולה לעשות בעניין?
החוק אוסר משלוח פרסומת מסחרית במייל, בפקס, בהודעת SMS או באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, ללא אישור של הנמען.
משלוח פרסומת ללא הסכמתך המפורשת ומראש או לאחר משלוח הודעת סירוב, מהווה עבירה פלילית, שדינה קנס בנוסף תוכלי להגיש תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק שלא יעלה על 1,000 ₪ על כל פרסומת שקיבלת. ניתן גם להגיש תובענה ייצוגית נגד המפרסם אם מתקיימים התנאים להגשת תובענה ייצוגית.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר