היי אנחנו שכרנו בית ונגמר לנו בדיוק החוזה. לכל אורך השהייה שלנו שם היו בעיות עם בעלת הדירה ונזקים שהיו ולא טופלו על ידיה כגון: בעיות בחשמל שבגללם היינו צריכים להוריד כל פעם את השלטר כי לא נכבה האורות, יתושים בלי סוף בכמות לא הגיונית שנבעו מהביוב שהיה לנו בתוך הדירה, רוי וחוץ עם עובש, הצפות מספר פעמים בכל הבית מהביוב וכמה פעמים ממים של ההשקיה של בעלת הדירה שמילאנו שגרמו לרטיבות, ריח מזעזע מהביוב ברמה שלא יכלנו להיכנס לבית ונשמנו חודשים גזים מהביוב שלא תוקנו על ידה ודברים נוספים. בנוסף בעלת הדירה שלחה לנו בתחילת החוזה מונה חשמל שהתברר אחר כל כמונה עם מספר לא נכון ומשכה חודשים את התשלום על החשמל בטענה שצריכה לקרוא לחשמלאי לבדוק. לאחר מעל לחצי שנה אמרה לנו סכום לא הגיוני של 7000 שקלים שהוכחנו לה שלא נכונים, הודתה שהמונה לא נכון ונתנה לנו מספר של מונה אחר מאוגוסט שאנחנו נכנסנו רק בסוף נובמבר בטענה שמאז לא היה דייר ויש לנו הוכחה בווצאפ איתה שהיה שוכר עד תחילת נובמבר . שילמנו לה 3000 שח למרות שזה יותר ממה שהיינו אמורים לשלם ועכשיו היא רוצה עוד כסף על החשמל. אני מתנצלת על האורך של ההודעה אבל זה חשוב להבנת הבעיה . אשמח נורא לייעוץ אני כבר מתוסכלת . תודה מראש
אביב שלום ,
שוחחנו טלפונית .
בעלת הדירה מחויבת להעמיד את המושכר לפי חוק כאשר הינו במצב תקין למגורים .
באשר לבעיות החשמל כל דרישה לתשלום חשבון מחויבת בסיס ראייתי שמשמעו מדוע חויב הדייר בסך ספציפי ולשם כך יש לבדוק את העובדות לאשורן .
בהצלחה רבה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יאן שלום , תודה עבור פנייתך . ככלל יש לבחון ולבדוק את המקרה הנדון ואת העובדות לאשורן ולאחר מכן ליעץ לך באופן אחראי ויסודי בדבר האופציות המשפטיות במקרה הנדון . הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפט...
המשך תשובה