שלום, בדירה אותה אני שוכר, גיליתי נזילה בתחתית כיור המטבח, ודיווחתי באותו יום למשכיר. המשכיר הגיע לאחר יומיים וניסה לסדר בעצמו, אך ללא הצלחה. דיברנו יומיים לאחר ניסיון המשכיר, ואמרתי לו שעדיין יש נזילה, והוא אמר שצריך להזמין אינסטלטור. הוא אמר שידבר עם אינסטלטור, ושהוא ייתן לאינסטלטור את המספר שלי, על מנת שלא יהיה "טלפון שבור", שאני אתאם מועד עם האינסטלטור שיבוא לסדר את הבעיה. האם הדבר הזה סביר, האם למשכיר יש את הזכות לבקש ממני לעשות את התיאום הישיר הזה, או שהוא זה שצריך לעשות את התיווך ביני לבין האינסטלטור, כלומר שהכל יעבור דרכו?
מאז שיחת הטלפון עם המשכיר, ושהוא אמר לי שצריך להביא אינסטלטור, הוא לא עונה לי לטלפונים, וגם לא חזר אליי, ויש לי גם תחושה שהודעות וואטסאפ הוא לא יטרח לקרוא, האם הוא מחוייב לתת לי מענה כאשר אני מנסה ליצור איתו קשר? יש לציין שאת הנזילה גיליתי יומיים לאחר שנכנסתי לדירה, ויש לי תחושה שהיא הייתה קיימת עוד לפני שנכנסתי..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמית שלום ,
תודה על פנייתך .
ככלל במקרים כגון אלו המשכיר מחויב לתקן תוך מספר ימים את הטעון תיקון זאת על מנת לאפשר מגורים סבירים בנכס .
באשר למקרה הספציפי הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני זאת על פי כללי לשכת עורכי הדין אליהם אנו מחויבים .
בהצלחה רבה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדר שלום , יש לעיין בחוזה השכירות . לאחר מכן ניתן לתת מענה יסודי ומבוסס משפטית לתשובתך. תודה על פנייתך לפורום. עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת הפורום. ...
המשך תשובה