שלום, יש לנו בבניין ובכלל בהרבה בניינים בשכונה בעיה של חריגה בצריכת מים משותפת. הנושא ידוע לעירייה המקומית ועדיין זה לא טופל. זה התחיל בערך מאז החליפו לכולם פה את שעוני המים לדיגיטליים. בחודשים האחרונים, אני בתור שוכר, שילמתי סביב ה- 150 ש"ח לחודש עבור צריכה משותפת, מעבר לחשבון מים שלי. האם במצב כזה, שזה לא מצב של בעיה בתשתית כמו פיצוץ בצנרת, אלא חריגה בעקבות סיבה לא ממש ברורה, האם אני השוכר משלם את החריגה או בעל הדירה? תודה מראש.
מני שלום רב ,
ככלל במקרים כגון אלו מומלץ לעגן בחוזה מפורשות סיטואציות כגון המתואר זאת על מנת למנוע חילוקי דעות בין השוכר למשכיר .
הכתובת לטיפול בחריגת צריכה הינה אכן הרשות המקומית .
אם אכן קימת חריגה בשל נסיבות שאינן בגין צריכה משותפת בפועל חריגה הדבר טעון בדיקה מקיפה שנעשית על ידי הרשות המקומית
בהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רונן שלום רב , תודה עבור פנייתך. ככלל המשכיר מחויב להעמיד את המושכר כאשר הינו ראוי לשימוש סביר ככל שהשימוש במזגן מעוגן בחוזה יש לעמוד בתנאי החוזה ולדאוג שהמזגן יפעל באופן תקין . בהצלחה . ...
המשך תשובה