שלום, השבוע נכנסתי לדירה בתל אביב, המנוהלת על ידי חברת אחזקה. יש לי טלפון של איש תחזוקה ואיש הממונה על החוזה והכספים (אין כל קשר לבעל הדירה). החוזה נחתם יחסית בחיפזון בעקבות ביקוש רב של אנשים אחרים לדירה, לכן לצערי חתמתי מבלי לוודא כי אין ליקויים בעייתים ומבלי לקבל פרטים על חברת הניהול. מספר ימים לפני כניסיתי גיליתי קיר שסבל מרטיבות קשה. הודעתי לחברה שאין בכוונתי להיכנס לדירה במצב הזה, ואומנם עם חוסר בתקשורת מצד החברה הליקוי תוקן ונכנסתי ביום איחור מהמועד המתוכנן. כבר כשנכנסתי ראיתי שבעיית הרטיבות לא באמת נפתרה, הקיר כבר רטוב והחלו התפוצצויות וקילופים. מיד יצרתי קשר עם חברת הניהול אך איש האחזקה כבר איננו זמין בכלל (הטלפון כבוי כבר מספר ימים), הממונה על ענייני הכספים ענה לי פעם אחת לטלפון ואמר שיעדכן אותי מתי יגיעו לטפל בבעיה. מאז הוא מתחמק מלענות לי לטלפון ולהודעות שלי בווטסאפ (חשוב לי לציין שבאופן כללי הוא לא זמין, עוד לפני עניין הרטיבות נתקלתי בקושי רב לתקשר איתן. עונה רק בהודעות, אם בכלל, ובהפרש של ימים לעיתים). יש לי סעיף בחוזה שמידה ולא יטופלו תקלות בתוך 5 ימים אני רשאית להפר חוזה. אך כבר במשך שבועיים אני רודפת אחריהם על מנת לקבל העתק של החוזה!! התשלום על החודש הראשון ופיקדון על סך חודש שכירות אחד כבר שולמן כמובן. אשמח לדעת מה הזכויות שלי ומה עליי לעשות. תודה רבה!
אלה שלום , ככלל במקרים כגון אלו בעל הבית אחראי למבנה הדירה קרי בעיית הרטיבות הינה באחריותו . ככל שבעל הדירה לא נענה לפניותיך יש לשקול אופציות משפטיות אולם טרם זאת יש לעיין בחוזה השכירות על בוריו . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת פורום הסכם שכירות .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ריקי שלום , נשלחה אליך הודעה בנדון . תודה עבור פנייתך. בברכה, עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום. ...
המשך תשובה