לפי החוזה שחתמנו מול בעלת הדירה היא מחוייבת לטפל בכל בלאי שיש בדירה (כלומר נזילות, רטיבות בקירות, מזגן, אינסטלציה וכו'). כשנכנסו לדירה לפי 10 חודשים גילינו שהדירה היא "תפוח רקוב"- יפה מבחוץ אבל לא מתוחזקת כהלכה. לאחר חודש-חודשיים החלו נזילות בחדר אמבטיה מהניאגרה ומהכיור, המזגן החלה להקפיץ את החשמל בסלון, ורוב הנורות נשרפו די מהר בסלון (לא ברור אם קשור למזגן) ולא עוזר אם מחליפים- אחרי יומיים הן שוב נשרפות. על המזגן הודענו לבעלת בית עוד בחורף- גם כי הוא הקפיץ וגם כי החלה נזילה ממנו (התברר שיש חור בגג כי אנחנו קומה אחרונה וכל פעם שיש גשם זה נוזל למזגן המרכזי) והיא בחרה להתעלם מזה ואמרה "ממילא החורף עוד מעט נגמר". עכשיו הגיע הקיץ- רוב התקלות לא נפתרו. במידה והיא מסרבת לתקן את התקלות, או במידה והיא לא עונה לטלפונים שלנו- האם יש לנו הזכות לבטל את הצ'ק האחרון שנשאר לנו לשלם אך עדיין להישאר עד סוף החוזה?
לצערי מבלי ללמוד את החוזה ביניכם ואת רזי התקשורת בינכם ולבין המשכירה איני יכול לתת חוות דעת בנדון.
הנכם מוזמנים לפנות למשרדי עם כל החומר הרלוונטי לשם מתן ייעוץ מקצועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלעזר שלום , יש לבדוק ולבחון את סוגיית הבטוח שתארת . משרדי מטפל בכך ככל שתרצה להתיעץ עימי . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה