שלום רב.אני עומדת לחתום על חוזה שכירות. בחוזה מצויין כי הודעות בין הצדדים יישלחו בדואר רשום. שאלתי היא האם היום, במאה ה-21, נהוג להשתמש במנגנון נוח יותר, כדוגמת דואר אלקטרוני (עם מנגנון מוסכם לאישור קבלת ההודעה)?
כדאי להוסיף זאת בגוף ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
053-7105242
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב , ככלל המרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות ובסעיף הספציפי על מנת ליתן יעוץ משפטי נכון נבון ואחראי . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה