שלום , אני עובדת במגזר ציבורי מזה 42 שנה . כעת אני עומדת חודש לפני פרישה , נאמר לי ע"י משאבי אנוש אצלי כי קיימים לזכותי רק 130 ימי מחלה . הסברתי להם כי הדבר כלל לא הגיוני וכי אני מעוניינת בפירוט ימי המחלה שלי מתחילת עבודתי . לאחר המתנה של שלושה שבועות בהם נאמר לי כל פעם כי הם מכינים לי את הפירוט ימי מחלה , קיבלתי שיחה ממש"א אצלנו ונאמר לי כי הם כלל לא צריכים להביא לי פירוט עבור כל השנים . וכי בידיהם פירוט עבור 7 שנים אחורנית בלבד. האם הדבר הנ"ל חוקי ? האם הם לא חייבים לפרט לי ? אודה לעזרתכם בברכה, גלית
לכאורה מדובר במעשה שלא כדין של המעסיק וניתן להגיש תביעה משפטית בעניין זה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר