שלום.יש לנו מלונית משפחתית.אנחנו מבצעים הזמנות לחדרים טלפונית ומיידעים את האורחים לגביי מדיניות הביטול אצלנו. שאלתי היא אם אשלח אישור הזמנה במייל לאורחים והם יאשרו במייל חוזר שהם מאשרים את ההזמנה כשכתוב באישור את מדיניות הביטול.האם זה קביל? ללא חתימה? אשמח מאוד לתשובה מהירה.אנשים פשוט מנצלים את העובדה שהם הלקוחות והחוק לצידם. בברכה, ליאור.
שלום ליאור
בהחלט הייתי מציעה לנסח מסמך שהינו הזמנה ובה מפורטים כל התנאים לביטול - על פי החוק-.
אישור על מסמך זה במייל, בהחלט מהווה מסמך שאפשר להציגו בבית משפט.
בהצלחה,
רויטל זהר ירון, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום על פניו נראה שמדובר בהפרת הסכם שותפות אך זו במידת הזהירות שכן יש לבדוק את תוכנו. כמו כן חשוב לקבל פרטים נוספים כגון: האם מדובר במקרה בודד או שיש עוד מקרים שאתה חושד בהם? האם המחזור הכספי ...
המשך תשובה