שלום וברכה, לפני מספר ימים פניתי לדף פייסבוק אשר מוכר משקפי שמש של מותג כלשהו בבקשה לרכוש דגם מסויים. נשלחה לי הודעה בה עלי היה למלא את פרטי, כתובתי ות"ז (ללא כרטיס אשראי) וקיבלתי את ההודעה הנ"ל- "את המוצר יש לקבל בסניף הדואר באזור המגורים של כתובת הלקוח, התשלום במזומן לאחר קבלת המוצר בסניף הדואר, המשלוח עד 5 ימי עסקים מיום ההזמנה". לאחר יומיים ביטלתי את ההזמנה והתבקשתי לשלם 40 ש"ח דמי ביטול. סירבתי כיוון שלא נאמר לי דבר על מדיניות ביטולים וגם איני יודעת כיצד אני אמורה לשלם את הסכום הזה. בתגובה קיבלתי הודעת איום שעלי לצפות למכתב תביעה. האם ניתן לתבוע אותי? באתר לא כתוב דבר על מדיניות ביטול וגם לא נשלחה לי הודעה על כך. במבט שני האתר נראה לי מפוקפק ואני בהחלט מתחרטת ולא אשוב לעשות קניות במקום שאיני מכירה טוב. מה עלי לעשות?
את רק התחייבת לבצע עסקה ..לא קיבלת את המוצר, ולכן הייתה לך זכות לבטל .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב אין חובה חוקית לערוך הסכם שותפות אולם אגדיר זאת כזכות שהיא חובה. חשוב מאוד לערוך הסכם שותפות נכון ומותאם אישית כדי שזה יהווה מעין ספר הוראות כיצד לפעול במצב נתון. החשיבות בעריכת הסכם שותפ...
המשך תשובה