שלום לפני שנה עשיתי מנוי למגזין נשיונל גאוגרפיק מבית מעריב , נציגת מכירות אמרה לי במפורש שהמנוי לשנה התחייבות ורק ככה אני אקבל מחיר מבצע עבור כל חודש במשך שנה, באם ארצה לבטל במהלך השנה אצטרך לשלם את ההפרש בין מחיר מבצע למחיר רגיל כפול מספר חודשים שנותרו עד סוף שנה . היום כשהתקשרתי לבטל את המנוי , נציגה אמרה לי שההתחייבות שלי הוא לשנתיים ואם אבטל אז אשלם את הקנס , ניסיתי להגיד לה כמה פעמים מה הבטיחו לי אבל זה כמו לדבר עם הקיר, ובנוסף היא לא רצת לעביר את השיחה לממונה שלה. מה אני יכול לעשות במקרה כזה? יש סיכוי שאפשר להוכיח שאני צודק? אין לי שום מסמך שמוכיח שזה מה שהבטיחו לי כי הכל נעשה טלפונית. תודה
על פי תיקון לחוק להגנת הצרכן שנכנס לתוקף בשנת 2008 על ספק שירותים או מוצרים חלים חובות גילוי החבעסקה מתמשכת
בטרם כריתת העסקה, הספק חייב לגלות בין היתר , את הפרטים הבאים:
• זכות הצרכן לבטל את העסקה והדרכים לביטולה;
• משך העסקה ומועד סיומה (אם היא לתקופה קצובה);
• פירוט תשלומים שיש לשלם בשל ביטול עיסקה ודרך החישוב שלהם;
פרטים אלה צריכים להיכלל במסמך בכתב מאת הספק לצרכן (גם אם העסקה בוצעה באמצעות הטלפון), לא יאוחר ממועד הספקת הטובין או השירותים...
אם מעריב לא שלחו לך הודעה בכתב אם הפרטים הללו, הינך זכאי לבטל את העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים כדי להשיב לשאלתך. על פניו הצעת השופט לפשרה, הינה הצעה, ניתן לסרב וניתן לקבל. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה