שלום, קוראים לי שיר וצרכתי לפני כחצי שנה חבילת לימוד בבית ספר לריקוד. החבילה עלתה 2,200 ש"ח וכלל 12 מפגשים. השתמשתי רק ב-2 מהם. בעקבות הקדמת טיול בחו"ל שימשך כחצי שנה רציתי לבטל את החבילה ולקבל החזר (חלקי או מלא) על השיעורים בהם לא השתמשתי. התקשרתי בבקשה לבטל אך הם לא נענו, דיברתי עם מנהלת המקום וגם היא אמרה שאין אצלם ביטולים רק הקפאות וזה כתוב בחוזה עליו חתמתי(והם מקפיאים רק לחודש אז זה לא רלוונטי). היא שלחה לי את החוזה שחתמתי עליו ואני לא ראיתי סעיף על ביטולים.(אני יכולה לשלוח את החוזה, אולי לא הבנתי נכון). חשוב לי לציין שזהאומנם יחסית לא הרבה כסף,אבל בגלל שאני טסה הוא כן מהותי לי. מה אפשר לעשות במקרה כזה? תודה מראש.
אם הוסכם כי לא ניתן לבטל את החוזה ולקבל החזרים, הרי שתהיה לך בעיה לקבל החזר. הסכמים דומים נחתמו בעבר במכוני כושר, וביהמ"ש חייבם לאפשר ללקוחות במקרים מסוימים להקפיא את המנוי או לאפשר תחנות יציאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד הי חשוב לבחון את מלוא תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך הלשמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה