בינואר 2024 ביקשתי טלפונית לבטל את המנוי שלי למגזין. ביוני הבנתי שלא ביטלו את המנוי שלי ושלחתי מייל לחברה לבירור סטטוס המנוי, אך לא קיבלתי כל מענה. להפתעתי, בתחילת יולי קיבלתי חיוב רטרואקטיבי עבור החודשים פברואר עד יוני, למרות שלא קיבלתי גיליונות בפועל. פניתי לשירות הלקוחות וקיבלתי תשובה מזלזלת ודיבור לא מכבד, כולל טענה שגויה שהגיליונות נשלחו אליי (למרות שאני מתגוררת ביישוב מפונה). רק לאחר ששלחתי מכתב התראה על כוונתי לנקוט בהליכים משפטיים, החברה הסכימה להחזיר את הכסף שנגבה שלא כדין. בתגובתם הם טענו ש"הכל נעשה בתום לב" וסירבו לפצות אותי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והטרחה שנגרמו לי. האם יש לי עילה לתביעת פיצויים מהחברה? תודה רבה.
שלום רב
חשוב לבחון את מלוא הראיו, ההתכתבויות והסכם ההתקשרות כדי להשיב לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את ההססכם בינכם, כפי שהבנתי זה עלה במייל. כמו כן האם קיימות ראיות לפניותיכם אליו? מה סכום העסקה? האם הוא שלח לכם את המסמך שטועןו שערך? אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השללמת פרטים ...
המשך תשובה