שלום, הגעתי לאחת מחנויות הרשת על מנת להחזיר מוצרים שנקנו באתר האינטרנט במועד המתאים לפי החוזה. עם זאת, המוכרת לא הסכימה לקחת את המוצרים, ללא הסבר, "תתלונני עלי"- כדבריה. אילו מסמכים והוכחות עלי להציג כדי לקבל פיצוי ללא הוכחת נזק? מה האפשרויות שעומדות בפני על מנת לקבל פיצוי על המוצרים ועל היחס המשפיל בחנות? כמובן שניסיתי לפנות לשירות לקוחות פעמים רבות, בדרכי התקשרות שונות. תודה
שלום רב
יש לבחון את הראיות הקיימות בידך (חשבונית עסקה עם תאריך רכישה, ראיות על פנייתך הפיזית לעסק, ראיות על סירוב להשיב כספך ופניות אחרות בכתב) כדי לבחון עילת תביעה אפשרית.
ככל וקיימת ומצית אפשרויות אחרות מולם ולא נענת, באפשרותך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, לפנות למועצה לצרכנות וכד'.
אתה מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב במקרה זה יש לפעול במהרה ולשקול פנייה לביה"ד לעבודה בבקשה לצו מניעה. חשוב לקבל פרטים נוספים כגון: מי הלקוחות אליהם פנה? כמה זמן מבצע זאת? האם יש ירידה במחזור? אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך הש...
המשך תשובה