לפני כחודש וחצי ביצעתי רכישה של שיש למטבח והספק ביקש העברה בנקאית של כל הסכום וכך עשיתי, לאחר מדידות נמסר מהמודד עצמו שבין 7-10 ימים יגיעו להתקין את השיש, לאחר כשבוע יצרנו קשר עם החנות ומסרו לנו כי הם לא עומדים מאחורי דבריו של המודד וכי אין להם צפי מתי יגיע השיש. אחרי כשבוע נמסר לנו מהחברה כי יגיעו ביום שלישי להתקנה של השיש. ביום לפני יום שני מכיון שלא יצרו איתנו קשר שום נציג מטעמם לגבי זמן ההגעה התקשרנו לחנות כדי לודא שאכן מגיעים ומסרו לנו בתגובה כי המתקינים לא עונים להם ואין להם תשובה בשבילנו כרגע וכשיהיה יחזרו אלינו וכמובן שלא חזרו. לאחר שבועיים שבהם אנחנו מנסים אין ספור פעמים לקבל תשובה הולמת לגבי זמן האספקה ובכל פעם מטרטרים אותנו, אומרים שיחזרו עם תשובה ולא חוזרים, לא עונים לטלפונים, ביקשנו לבטל את העסקה באחת מהפעמים שכן ענו לנו. אמרו לנו שיבטלו לנו את העסקה ונקבל את הכסף בחזרה ועוד אמרה לנו מנהלת הסניף שממנו הזמנו, שאת הכסף היא תעביר לנו במזומן דרך נהג שיגיע אלינו בבוקר. שוב כמובן בבוקר אף אחד לא דיבר איתנו ולא עונים לטלפון. לא ניסיתי ללכת שוב לחנות גם מהסיבה שזה מחוץ לעיר וגם מחשש לעימות שאני לא מעוניין להיכנס אליו. כרגע אני ללא הכסף שהועבר אליהם בסכום של כ28 אלף שח ובלי שיש למטבח. ואין ביכולתי לעשות שיש בנתיים במקום אחר כי כאמור כל הכסף המיועד נמצא אצל העסק. מה ניתן לעשות במקרה כזה? תודה רבה
יקיר הי
חשוב לבחון את תנאי ההסכם ואת הראיות לכלל העובדות שציינת.
ככל ולא הסתדרת מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה,ב דרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מזל טוב! ככלל עדיף שאראה את ההסכם. ניתן במקרים מסוימים להקיש לפיצוי המוסכם שרק צד אחד זכאי לקבל בנסיבות מסוימות. גיא...
המשך תשובה