רשמנו את הילד לקייטנה בקיץ וכבר ביום השני ביטלנו את השתתפותו בשל בעיות תברואה ואי עמידה של הצוות בלוחות הזמנים. מנהל הקייטנה סירב להחזיר לנו את התשלום עבור שלושה ימים נוספים של השבוע שבהם לא הגענו בטענה שהודעת ביטול של שבוע מראש היא תנאי להחזר כספי ושחתמנו על טופס המיידע אותנו על הדבר. בפועל לא חתמנו על שום טופס כזה. ביקשתי להמציא לי את הטופס החתום על ידי ולא קיבלתי שום התייחסות. האם אנחנו רשאים לדרוש החזר בעבור הימים שלא היינו בקייטנה לאור העובדה שלא חתמנו על טופס המפרט את תנאי הביטול? האם יש קייס להגשת תביעה בנושא? שאלה נוספת: האם אי העמידה של הצוות בהתחייבותם כפי שפורסמה באתר הקייטנה (כגון שעות תחילת פעילות) היא סיבה מוצדקת לדרישת החזר? מה אומר החוק בעניין? תודה רבה מראש, שנה טובה.
ריטה שלום
ככל והנכם לא חתומים על הטופס הנטען ממילא אין בו כדי לקשור אותכם לאמור בו, הודעת ביטול של שבוע מראש בנסיבות מקרה העניין כמתואר, אינה מתיישבת לא עם השכל הישר ואף לא עם ההיגיון הסביר כמו כן הנה נוגדת לחלוטין הוראות חוק הגנת הצרכן שקובעות כי בתוך 14 יום ניתן לבטל עסקה ,מכאן לצורך הכנת תביעה נדרש קודם בירור ממצה למכלול נסיבות מקרה העניין לפיכך הנך מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב מדובר בנושא רגיש שחייב בדיקה מדוקדקת וזהירה. מחד לטענתך המאגר חשוף לעיני כל העובדים ומאידך לא ציינת כיצד הגיע אליך. נכון הדבר שסוד מסחרי, כשמו כן הוא צריך להיות חסוי וסודי אולם נדרשת כאן בד...
המשך תשובה