שלום, בהסכם בין עו"ד ללקוח רשום שעל העו"ד להעביר את כתבי הטענות שהוא כותב לאישור הלקוח לפני הגשתם לבימה"ש. בפועל העו"ד מזלזל בעבודה, וכתביו מצריכים תיקונים, כך שלפני שהוא מגיש כתב טענות לבית הדין או לביהמ"ש הנ"ל עובר כ-4 פעמים תיקונים מצד הלקוח. לגבי בקשה שכתב הלקוח תיקן את הלקוח כ 3 פעמים בכתב ובפעם האחרונה תיקן בעל פה טלפונית, אלא שהסתבר שהבקשה הוגשה לבית הדין הרבני ללא התיקונים הטלפוניים. ועו"ד מסרב לתקן זאת. טוען שלא ניתן לאחר שהוגשה בקשה וניתנה החלטה (בה רק הוחלט שהצד השני יגיב) לתקן. ודורש לקיים שיחת הבהרה לגבי נהלי עבודה שאם הלקוח לא יקיימם הוא יפסיק הטיפול בתיק. 1. לגבי התיקון שעו"ד אמר טלפונית שיתקן ולא בוצע האם העו"ד חייב לתקן? 2. האם העו"ד יכול להגביל את מס' התיקונים מצד הלקוח לגבי כל כתב טענות? או שהוא מחויב לתקן עד לאישור הלקוח לא משנה כמה פעמים הלקוח מתקן? מציינת שהעוד מתחיל לטפל בכל ברגע האחרון ולכן התיקונים נעשים בלחץ ולכן נוצרים כמה סבבי תיקונים. תודה רבה
שלום מיכל
חשוב להבין באילו תיקונים מדובר ואת מכלול נסיבות המקרה.
אכן עורך הדין צודק שלאחר הגשה בעייתי מאוד לתקן כך שלא ברור האם מדובר בפרט מהותי או מינורי.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה,ב דרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב שאבחן את תנאי ההסכם כדי להשיב על שאלתך. חשוב להבין מי נסח את ההסכם (האם עו"ד והאם עו"ד מהצד שלהם או מהצד שלך|), האם היית מיוצגת על ידי עו"ד וכד`? את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרט...
המשך תשובה