שלום רב, יש לי עסק של גרר ואני עובד עם חברת ביטוח בשנה וחצי האחרונות. לפני כ-5 חודשים הם שינוי את שם החברה אך דבר ביחסינו לא השתנה. החודש היה אמור להתקבל התשלום של אפריל על סך אלפי שקלים של גרירות שבוצעו בפועל על ידי לחברת הביטוח וזה לא קרה. כאשר התקשרתי מיוזמתי לבדוק מדוע לא הועבר תשלום נאמר לי שיש מנהל רכב חדש ושהוא נתן הוראה לעצור את התשלום (איש לא הודיע לי דבר על כך) עד שאגיע אליו לפגישה בדרום (אני גר בצפון). במשך התקשרותי עימם (יש חוזה) נתתי להם מענה לעיתים גם כשלא השתלם לי לעשות זאת, בשעות הקטנות של הלילה ובגלל השוטף גם נאלצתי לספוג את עלות הדלקים והבלאי עד קבלת התשלום מהם. חייב לציין כי יש לי את כל ההתכתבויות על כל הקריאות מהם מהמוקד שלהם, צילומי רכבים שגררתי בפועל, ריכוזי גרירות וחוזה. האם יש להם זכות חוקית מכל סיבה שהיא או מתוך כל התנייה שהיא לעצור לי את התשלומים על כספים שכבר נתתי את השירות עליהם?
אור שלום
חשוב לבחון את תנאי החוזה בטרם מתן מענה לשאלתך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקולבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב הגננת מחויבת להעביר את ההסכם וככל שלא העבירה אותו המדובר בהתנהלות המנוגדת לחוק הגנת הצרכן. יש לשים לב כי היא תטען שקיבלתם אותו ולכן צריך לגבש ראיות לכך שאתם מבקשים החוזה והיא לא מאפשרת קבלתו...
המשך תשובה