הלכתי לדיאטנית (מנהלת עסק עצמאי). שילמתי מראש על 12 מפגשים, כשהראשון הוא בחינם לדבריה. ניצלתי רק 5. ביקשתי את כספי חזרה והיא הסכימה להחזר של רק 6 מפגשים. ביקשתי ממנה המון פעמים את תאריכי המפגשים אך היא מתחמקת כבר קרוב לחודש. מדובר בסכום של 150 ש"ח. שלחה לי את הקבלות (שוב ללא התאריכים). ברור לי היום שמדובר בעבריינית, השאלה אם ניתן לעשות משהו כדי לקבל את כספי בחזרה?
שלום רב
יש לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך. ככל שבידך לבטל את ההסכם ולקבל כספך בחזרה וזו לא עושה כן ממליץ על מכתב דרישה מעו"ד או בחינת הגשת תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם המזמין חתם על הסכם התקשרות ואם כן לבחון תנאיו. על פניו נראה כי התנהלות המזמין חסרת תום לב שכן גם אם קיימים ליקויים בביצוע העבודה ואתה לוקח אחריות עליהן, בעל הנכס היה צריך לאפש...
המשך תשובה