שלום, רכשתי מערכת בטיחות לרכב. אחד הדברים החשובים שהיה לי במערכת זה שבמידה ויהיה לי בעיה עם המערכת יהיה לי תחנת שירות שאוכל לגשת אליה באזור מגורי על מנת לממש אחריות. בטלפון הנציג ציין 2 נקודות בעיר מגורי אשר עובדות איתם ונותנים שירות , שזה ריצה אותה עד מאוד. לאחר התקנת המערכת גילתי שנדלק לי שגיאה כשאני אני מניע את הרכב והתקשרתי לחברה על מנת לתאם שירות. לאחר שיחת טלפון הנציגה ביקשה לתאם לי שירות עם ניידת שירות, הסברתי לה שזה לא רלוונטי עבורי כי השעות של הניידת שירות שלהם לא תואמים לשלי ואני מעוניין לגשת לתחנת שירות בעיר המגורים שלי. לאחר בדיקה היא טוענת שהם הפסיקו לעבוד עם התחנות בעיר שלי והתחנה הקרובה נמצאת במרחק של 100 קילומטר+ האם יש לי אפשרות לבקש לבטל את העסקה עקב אי כדאיות העיסקה? תודה רבה
שלום רב
חשוב להבין האם יש בידך ראיות לנטען בשיחת המכירה?(לדוגמה הקלטה. ככל וכן ניתן לבחון, אם כי בזהירות, ביטול ההסכם כתוצאה ממסירת מידע מהותי שגוי.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב שאבחן את תנאי הסכם ההתקשרות לפני מתן התשובה. כמו כן חשוב לקבל פרטים נוספים אודות סוג העסקה (דירה מקבלן/פרטי) מתי חתמת וכד`. את מוזמנת לפנות למשרי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים ...
המשך תשובה