שלום, אשמח להפנות 2 שאלות בהמשך לקניית מכשיר מים לפני כשלוש שנים: 1. ביצעתי עסקה במחשב בה הזמנתי את המכשיר "במסלול לשנה" במהלכה לא נרשם שום דבר על הוראת קבע בתום תקופת המסלול. אחרי שנה התחילו לחייב בהוראת קבע את החשבון, ללא ידיעתי. בדיעבד האותיות הקטנות של הארכת המסלול התבצעו אך ורק לאחר התשלום ולא תוך כדי ביצוע ההזמנה ולכן היו חבויות ומוסתרות. עכשיו נכנסתי לאתר שלהם לבצע הזמנה אונליין מחדש ואכן לא רשום בכל תהליך הרכישה שום דבר על ההארכה האוטומטית (והיקרה!) שלהם. האם זה חוקי? זו העלמת מידע חיוני מהלקוח. בנוסף, לא התקשרו אלי אף פעם ליידע אותי שהסתיים המסלול ושמעתה מחייבים אותי (החיוב היה בכרטיס של אחי דרכו קניתי את המכשיר שלא שם לב להוראת הקבע). 2. האם יש חובה לחברה שסוגרים מולה עסקה בהוראת קבע לשלוח קבלה על תשלום למייל? הספק טוען שכל החיובים מפורטים באיזור האישי באתר שלהם ושהם לא מחוייבים להוציא איזשהו מסמך למייל שמפרט את הקבלה / קישור לאיזור האישי. אם הייתי מקבלת מייל בנוגע לחיוב והייתי רואה את החיוב אז כמובן שהייתי מבטלת אותו.
שלום רב
חשוב לבחון את מלוא תנאי ההסכם וכן נסיבות המקרה והראיות כדי ליתן תשובה לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב נושא שאלתך הינו אחד הנושאים המורכבים ולכן יש לבחון זאת בהתאם למלוא הנסיבות. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה