שלום, לפני כ-3 שנים רכשתי שוברים דרך חברה שנקראת טלמרקטינג ושילמתי עבורם כ700 ש"ח לאחר מכן ביקשתי מהם לבטל את העסקה ולהחזיר להם את השוברים הם אמרו לי שלא ניתן לבטל ולקבל החזר כספי ובמקום זה אני יכולה לבחור מוצרים מהקטלוג שלהם בשווי של הסכום ששילמתי, כך עשיתי ומבחינתי פה נגמר הסיפור. היום התקשרה אליי נציגה מהחברה הזו ואמרה לי שמה ששילמתי להם בזמנו היה עבור הנפקת השוברים ושלא שילמתי להם תשלום הצטרפות מועדון ושהסכום הוא 250 ש"ח כפול 12 אמרתי לה כמה פעמים שאני ביטלתי את העסקה וקיבלתי מוצרים במקום השוברים האלה והיא המשיכה להגיד שזה לא אפשרי כי ביטול זה ביטול כל העסקה ואני קיבלתי את המוצרים האלה ללא ביטול והמשיכה להקריא לי כמו רובוט שוב ושוב את אותו המשפט "שילמת הנפקה ויש גם תשלום הצטרפות כל לקוח משלם הנפקה והצטרפות מועדון, מועדון זה תשלום שעדיין לא ירד. זו שנה אחרונה לתשלום ההצטרפות ואחרי השנה הזו ניתן לחסום אותך להצטרפויות בעתיד". אני לא מבינה מה קורה פה ומה הם מנסים לעשות אבל האם מותר להם אחרי 3 שנים לבוא ולדרוש דבר כזה? מה קורה עכשיו? אשמח לעזרה. תודה
שלום רב
חשוב להבין את מלוא נסיבות המקרה, מועדים, עם מי דיברת והאם יש ראיות לכך.
כמו גם צריך לבחון את תנאי ההסכם.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך הלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם ההתקשרות מול החברה ולוודא תנאיה והתחייבויותיה של החברה כלפיכם והפוך. על פניו, יכול והחברה כלל לא ביצעה את התחייבויותיה ועל כן לא עמדה בזכאות לבונוס הצלחה אולם עניין ז...
המשך תשובה