שלום, שמי שלמה ואני לקוח בהוט מובייל. לפני כ-5 חודשים התחלתי לסבול מבעיה של חוסר קליטה באזור שבו אני גר. במהלך חודש ינואר כשפניתי למוקד הטכני של הוט מובייל והצפתי את התקלה שאני חווה עד היום , הנציגים הטכניים השונים ביקשו שאכנס להגדרות ואשנה הגדרות בפלאפון-עשיתי זאת אך לא נוצר שום שינוי. הוצע לי להתקין את האפליקצייה של hot wifi calling. האפליקצייה הזו לא עזרה לצערי לפתור את בעיות הקליטה הקשות שאני חווה. לאחר כשבוע התקשרתי שוב למוקד הטכני ודיברתי עם המנהל של הצוות שהסביר שיש תקלה בקליטה באזור שבו אני מתגורר והוא פתח בקשה לצוות הנדסה לטפל בנושא. בגלל שאני עובד עם הטלפון והוא מהווה מקור פרנסה מאוד חשוב וקריטי לי ולא יכולתי לבצע שיחות,לשלוח הודעות וכדומה. נגרמו לי המון בעיות וויכוחים עם העבודה על בסיס יום יומי. לצערי כל חודש אני מתקשר מאז כדי להתלונן על התקלה הזו ועברו כבר 5 חודשים ואין כל שינוי בנושא. אף אחד בחברת הוט מובייל לא יצר איתי קשר מאז ינואר כדי לעדכן אותי מה נעשה בנושא והאם יש צפי לפיתרון התקלה. אתמול 17.05.2018 התקשרתי שוב למוקד הטכני כדי לבדוק מה נעשה עם התקלה של הקליטה באזור שבו אני מתגורר -השיחה ערכה כשעתיים שבמהלכם העבירו אותי בין 4 נציגים שונים ואף אחד מהם לא נתן לי תשובה ולא ידע היכן זה עומד. כשביקשתי מנהל ודרשתי לקבל תשובה בנושא מהמנהל הוא דיבר איתי וטען שהם מודעים לתקלה מינואר ואין להם צפי לפיתרון וזה בטיפול של מחלקת הנדסה. לבסוף ביקשתי לדבר עם מישהו ממחלקת הנדסה כדי לקבל תשובות אך המנהל הסביר לי שאין לאף אחד מהמחלקה הטכנית ולי איך לפנות לצוות הנדסה ושאין מה לעשות בנושא וזה יכול גם לקחת 9 חודשים ואפילו יותר. האם לקוח צריך לספוג את הפגיעה בפרנסה , את האובדן שעות עבודה ואת היחס המזלזל של צוות הנדסה והנציגים הטכניים של הוט מובייל שמודעים שיש תקלה אך לא טורחים לפתור אותה ופשוט מתעלמים מהתקלה. ברצוני לציין שכל השיחות שלי עם הנציגים של הוט מובייל מוקלטות בפלאפון שלי . בכל חודש את התשלום ממני גובה חברת הוט מובייל בצורה תקינה ומלאה אך השירותיים שהיא נותנת הם לקויים בצורה חמורה ואף אחד לא עומד בקנה מידה של מתן שירות תקין ללקוח ומתן חבילה כמו שסוכם בחוזה ההתקשרות מולם. בתאריך 17.05.2018 שלחתי מייל לפניות הציבור של הוט מובייל והם ענו שיתקשרו אליי תוך 14 ימי עסקים-לא יצרו עימי קשר עד היום. האם ניתן לתבוע את הוט מובייל על הפרת חוזה ועוגמת נפש? בתודה מראש שלומי
שלום רב
בהמשך לשיחתנו הטלפונית חשוב להביען את מלוא הפרטים בטרם מתן מענה לתשובתך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים ה מקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה בדרכים המקובלות....
המשך תשובה