שלום, נאמר ואני מתקשר עם מכללה מסוימת לקורס מקצועי, מנהל כמה שיחות עם נציג טלפוני וומחליט להירשם, נרשם ומשלם דמי הרשמה לקורס ובעצם מסכים להצעה של לימודים בסכום X. לאחר מספר ימים, מתקשר אליי המנהל של אותו נציג וטוען שהנציג לא ידע, אך נגמרו המקומות לקורס זה ולכן הרשמתי מבוטלת ויוחזרו לי דמי ההרשמה ששילמתי. האם ביטול העסקה הזו מקנה לי איזשהן זכויות? מה זה ענייני שהמנהל לא יודע לתקשר עם נציגיו ונותן להם למכור מוצרים שאינם במלאי?
שלום רב
אכן אין זו אשמתך כי נציג המכללה טעה.
אם זאת כדי שתהא זכאי לפיצוי יש להוכיח נזק. האם אתה יכול להעריך מה הנזק שנגרם לך?
מעבר לכך עלי לבחון את תנאי ההסכם.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יש לבחון את תנאי הסכם העסקה בטרם מתן מענה לשאלתך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה