שלום וברכה, שלחתי לספק האינטרנט שלי הודעה בפקס על רצוני להפסקת השירות. ציינתי את מספר הזהות שלי ואת שמי כמו גם פרטים ליצירת קשר- במייל ולא בטלפון תוך הדגשה שאני טס לחו"ל. בדיעבד התברר לי שהספק המשיך לגבות ממני תשלום במשך יותר משנה הואיל ובפנייתי לא ציינתי את ארבע הספרות של כרטיס האשראי שלי. כעת מסרבים לזכות אותי על הסכום שחוייבתי. בחוק להגנת הצרכן סעיף 14ט לא מופיע שחובה עליי לכתוב בהודעת הביטול את מספר כרטיס האשראי אלא את מספר הזהות שלי (במקרה של הודעה בכתב). האם הספק צודק או שיש לי עילה לתבוע אותו לקבלת ההחזר? תודה רבה!!!
שלום רב
חשוב להבין האם הספק פנה אליך אחרי קבלת הודעת הביטול, בהודעה מקבילה שחסר פרטי אשראי לצורך הפסקת השירות?
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב לאחרונה תוקן חוק הגנת הצרכן ונקבע כי בעל מועדון לקוחות לא רשאי באופן אוטומטי לבטל מועדון הלקוחות ויש הגבלות על כך בהתאם לנסיבות המקרה כך שהביטול יחול בין 3-9 חודשים (תלוי בסוג המועדון). התנה...
המשך תשובה