שלום רב, מדובר בתופעה מוכרת, מכוערת ועצובה שיכולה לפגוע בכולנו אך במיוחד במבוגרים בחברה: נודע לי שסבי וסבתי המבוגרים משלמים בהוראת קבע לאחת מחברות הכבלים בתעריף שהוא גבוה כמעט פי-2 מהתעריפים הנהוגים כיום - כמובן שאף אחד לא דאג לעדכן... ובאותו עניין תשלום גבוה לחברת סלולר. האם ניתן לדרוש מהחברות זיכוי או פיצוי כלשהו?
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי הסכם ההתקשרות עם המפעיל בטרם מתן מענה לשירותך.
קיימים תנאים שספקי תקשורת חייבים לעמוד בהם לעניין עסקה מתמשכת או עסקה לתקופה קצובה ואחד מהם הוא ליתן הודעה שההטבה עתידה להסתיים ולאפשר ללקוח לפנות לקבל הצעה חדשה.
מובן שחשוב לבחון כל מקרה לנסיבותיו הוא.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב שאלתך אינה ברורה דיה. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה