שלום, ביצענו עסקה ב-05.2017 עם אחת החברות לקרמיקה לאחר שהופנינו אליה על ידי הקבלן. בפרטי הזמנה שלנו מופיעים מוצרים שנותן לנו הקבלן ולכן לנו מחירם 0 וגם שידרוגים שביצענו כשהסכום הכולל ששילמנו הוא 5000 ש"ח. עכשיו אנחנו שוקלים לבטל עסקה בגלל השירות הגרוע (בפעם האחרונה זה היה פשוט מעליב, ואנחנו שני אנשים אינטלגנטיים). בטופס שקיבלנו יחד עם ההזמנה רשום שאחרי 14 יום דמי ביטול מהווים 15% מערך הכספי של החלק המבוטל. השאלה היא האם ערך הביטול נלקח רק מהסכום ששילמנו (כאמור 5000 שח) או שהוא כולל גם כל המוצרים שנותן לנו קבלן ועליהם לא שילמנו? תודה רבה מראש
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי הסכם ההתקשרות מול מפעל הקרמיקה בטרם מתן מענה לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום קרנית, ראשית- תנחומיי על פטירתו של אחיך. שנית- מדובר בנושא רגיש אולם לצערי חוק השכירות והשאילה אינו מסדיר מצב דברים שכזה. ככל שקיים סעיף בהסכם המתייחס לפטירת השוכר ומסדיר את הנושא, יש לפעול על פי...
המשך תשובה