רכשתי לפני כ-22 יום מיטה ומזרון במידה גדולה. ביקשתי לנסות קודם מזרון זמני במידה סטנדרטית שהגיע. החברה מחכה שאגיד לה אם המזרון נוח ולאחר מכן יסופקו המזרון הגדול והמיטה שהוזמנה. המזרון לא נוח לי ואני מעוניין לבטל את העיסקה כולה (ירד תשלום ראשון בכרטיס האשראי). האם אוכל לבטל את כל העיסקה? האם בית העסק (קניתי ישירות מחנות המפעל של היצרן) יכול לחייב אותי בעלות המיטה?
שלום רב
חשוב שאבחן את תנאי הסכם ההתקשרות בטרם אשיב לשאלתך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב
חשוב שאבחן את תנאי הסכם ההתקשרות בטרם אשיב לשאלתך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם נחתם הסכם וככל שכן יש לבדוק את תוכנו. בנוסף חשוב להבין מה הסיבה לרצונכם לחזור מההסכם, לפני כמה זמן נעשתה העסקה, האם הועברה התמורה וכד`. אתם מוזמנים לפנות למשרדי לצורך השלמת ...
המשך תשובה