שלום רב, לפני חמישה חודשים רכשנו סלון ביבוא אישי בחנות רהיטים. על החוזה היה כתוב שהאספקה היא בין 60-75 ימי עבודה. באותיות קטנות יותר נכתב שלחברה רשות לעכב את הסחורה עוד 30 יום. עברו חמישה חודשים ועדיין הסחורה לא הגיעה. לדברי החנות, בחודש אוגוסט לא עבדו בנמל באיטליה (משם הסלון צריך להגיע) ככה שהעיכוב לא תלוי בהם. כמובן שבמעמד הרכישה הדבר לא צוין כלל. לא נראה לנו הגיוני לחכות חמישה חודשים לסלון. מבקשת לציין כי שילמנו בתשלומים והחודש יורד התשלום האחרון. אשמח לדעת מה האפשרויות שיש לי. מבחינתי אפשר לבטל את כל העסקה השאלה איך עושים זאת והאם אני זכאית לסוג מסויים של פיצוי?
שלום רב
חשוב שאבדוק את תנאי הסכם ההתקשרות בטרם אשיב לשאלתך.
ככל שאכן חנות הרהיטים הפרה את ההסכם לעניין מועד ההספקה יכול ומדובר בהפרה יסודית המזכה בביטול עסקה אולם לפני כל פעולה משפטית יש להיוועץ עם עו"ד.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב בעל המוסך לא רשאי לבטל ההסכם באופן חד צדדי. חשוב להבין את מלוא תנאי העסקה כדי להשיב לשאלתך....
המשך תשובה