שלום יש לי שאלה האם חברת סלולר מחויבת לבדוק את המידע שקיבל הלקוח כמו שהחברת פרטנר טוענת שאני הייתי במרכז השירות בפתח תיקווה כולל שבוצע גם עיסקה שם ולמרות שאני טוען ומעולם לא הייתי בעיר הזאות העים החברה חיבת ליבדוק כול מידע ליפני שמוסרים אותו ללקח ועים מותר לחברה לזייף מידע כי מנהל מוקד אמר לי שמותר לחברה לזייף מידע על הלקוח
שלום רב
לחברת הסלולר יש חובה לאמת שלקוח הניגש אליה לבצע כל עסקה הינו הלקוח הרשום ורק אז לחייבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הסכם זיכיון הינו אחד ההסכמים המורכבים בתחום המסחרי. חשוב מאוד שעורך דין מטעמך יבדוק את ההסכם שכן ברירת המחדל היא שההסכם טוב באופן חד צדדי לרשת המזכה וכלל לא בטוח שמגן עליך. אתה מוזמן לפנות למשרדי ...
המשך תשובה