שכרתי את שירותיה של חברת השמה כלשהי לחנות שלי וההסכם היה שאני אקבל את שירותיה לפרק של שלושה חודשים שעליהם שילמתי מראש. שלחו לי את האישור לעסקה ואני כמובן לא קראתי את כל מה שהיה כתוב שם מאחר והכל הוסבר לי בעל פה. לאחר כמעט שלושה חודשים התקשרו אליי מהחברה ושאלו אם אני מרוצה והבהרתי להם שממש לא ושאלו אם אני רוצה להמשיך לקבל את השירות. ובפירוש אמרתי שלא. לןאחר זמן מה אני נכנסת לפרטי האשראי שלי ורואה שהם הולכים לחייב אותי בעסקה של עוד פרק זמן. התקשרתי מייד וביקשתי לבטל את החיוב מאחר ואנני מעוניינת להמשיך לתקופה נוספת. (מראש סוכם שלושה חודשים בלבד). אולם טענו מהחברה שאין מה לעשות וכתוב במייל שנשלח אליי כי עליי לעדכן אותם בפקס חתום כשלושה ימים לפני תחילת התקופה החדשה בעניין הביטול. ציינתי כי התקשרו אליי ואמרתי שאנני מעוניינת במפורש. והם טענו שוב שיש לעדכן רק בפקס חתום שאנני מעוניינת בשירות. ומאחר ופיספסתי את המועד מאלצים אותי לשלם באופן מלא על התקופה הנוספת הזו וגם יום לאחר תחילת התקופה אנני יכולה לבטל. האם יש לי עילה לתביעה נגדם. לא צויין בפני כשסגרתי את העסקה כי השירות מתחדש אוטומטית וכך גם החיוב וגם לא צויין בפניי שניתן רק לבטל בפקס חתום ולא בעל פה בטלפון. נראה שהם בכוונה לא מעדכנים כדי שלקוחות ייפלו ברשת הזו. (אציין שמדובר במאות שקלים)
שלום רב
חשוב לבדוק את תנאי ההסכם בטרם אשיב לשאלתך, חשוב להבין אם יש ראיות אחרות, מיילים, הקלטות שבהם צוין כי אינך מעוניין/ת להמשיך בשירות.
את/ה מוזמן/ת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם ההתקשרות בטרם מתן מענה לשאלתך. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה