שלום רב, הנני מפרסם את מוצריי באתר מסחרי ידוע בארץ. לאחרונה, האתר פרסם עידכון מדיניות משלוחים כאשר זמני ההגעה של מוצרים חשמליים ואלקטרוניים הינם עד 7 ימי עסקים. במקרה שלי, אני מפרסם מוצרים שאינם בקטגוריית חשמל ואלקטרוניקה. עם זאת, ישנו מתחרה שמפרסם מוצרים גם בקטגוריה שלי וגם בקטגוריה של חשמל ואלקטרוניקה. מתחרה זה פועל בצורה לא הוגנת לכללים ומבדיקה שערכתי נמצא שהוא מפרסם מוצרים בקטגוריית חשמל ואלקטרוניקה שזמני ההגעה שלהם הם 14 ימי עסקים. התלוננתי על כך בפני האתר המפרסם והם איימו עליי שיסלקו אותי מהפרסום אצלם אם אתלונן שוב על אותו מתחרה. האם יש לי זכות משפטית להתלונן על כך? האם החברה לא חייבת לאכוף את המדיניות?
מדיניות מפלה של חברה כלפי צרכנים עשויה להיות לא חוקית.
יחד עם זאת, יש לבחון את מכלול הנסיבות ומהן הנסיבות בגינן פועלת החברה באופן מפלה.
להשלמת מידע ופרטים את מוזמן ליצור איתי קשר בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין את מלוא נסיבות המקרה, מועדים, עם מי דיברת והאם יש ראיות לכך. כמו גם צריך לבחון את תנאי ההסכם. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך הלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה