חברה המספקת לחצן מצוקה חידשה באופן אוטומטי את החוזה עם סבא שלי (קשיש שלא דובר עברית) במשך 3 שנים אחרי שהוא כבר החזיר להם הלחצן עצמו ואמר כי לא מעוניין יותר בשירותיהם. הם אמרו בסדר אבל בפועל המשיכו לגבות כסף ולחדש את החוזה כל שנה באופן אוטומטי ללא שום יצירת קשר איתו. האם יש מקום לתביעה בנושא?
שלום רב
חשוב לבדוק את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך.
כמו כן האם קיימת התכתבות כלשהי עם החברה שבה היא מאשרת את ביטול ההסכם.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין אם מלבד עבודתך אצל אותו מעסיק עבדת גם באופן עצמאי מול חברות אחרון/ או באופן עצמאי לחלוטין. כמו כן יש לבחון את ייתר מבחני ביה"ד לעבודה שיקבעו אם הועסקת כעובדת שכירה במסווה של פרילנ...
המשך תשובה