שלום רב, שמי מיכאל, אני בעלים של עסק קטן (שותפות) לבניית אתרי אינטרנט ועיצוב גרפי. נתקלתי בלקוח אשר דורש ממני לשנות את המחיר אשר סיכמנו עליו מראש בהצעת מחיר לאחר שאני סיימתי את העבודה על הפרוייקט. כלומר, במהלך העבודה על הפרוייקט לא עלה הנושא מאף אחד מהצדדים אלא רק ע"י הלקוח בסיומו. הלקוח בנתיים שילם לי תשלום ראשון לפני תחילת העבודה ועכשיו העיכוב הוא בתשלום השני (התשלום המשלים). הצעת המחיר כללה נושא של "דחיפות" לסיום הפרוייקט אשר אני לא עמדתי בו מבחינת הזמנים (גם באשמתי וגם באשמת הלקוח) ולכן הסכמתי להוריד את עלות סעיף הדחיפות מהצעת המחיר אך מבחינת הלקוח זה לא מספק. מה אני עושה במצב כזה? איך אני מגן על עצמי הפעם וגם לפעם הבאה? אשמח לשלוח את הצעת המחיר שסוכמה עם הלקוח כדי שעו"ד יוכל לעבור על סעיפי הזכויות והחובות עליהם סיכמו הצדדים. תודה.
שלום רב
במענה לשאלתך אכן חשוב שאבדוק את תנאי הצעת המחיר והתכתבויות נוספות ככל שהיו.
לאחר הבנת התמונה ניתן יהא לבחון מבחינה משפטית מה ניתן לעשות.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל ולא חתמת על הסכם או לא קיבלת ממנה הודעה מראש שכוללת את תנאי ביטול העסקה, ניתן בהתאם לנסיבות, לבטל את ההסכם. חשוב להבין האם היו התכתבויות בעניין החוג, התשלום, בין אם וואטס אפ ובין אם במייל או שיחו...
המשך תשובה