שלום ב 31/12/15 הזמנתי רכב חדש ב15/1/16 שילמתי מלוא הסכום על מנת לקבל את הרכב תוך 14 יום ב 26/1/16 מכרתי את הרכב הפרטי שלי בתקווה שאני מקבל את הרכב החדש תוך יומיים ועד היום אני מתקשר ופונה לסוכנות ואין להם תשובה אמיתית יש לי את כל הניירת המעידה על ההזמנה והתשלום והעברת בעלות הרכב עקב מכירה מה עושים תודה בה מראש
שלום רב
חשוב לבדוק את תנאי הסכם ההתקשרות עם סוכנות הרכב ובין היתר לבדוק האם יש התחייבות למועד הספקת הרכב.
קיימות מס' אופציות משפטיות לפעולה . יתכן ויהא באפשרותך אף לבטל את ההסכם ולדרוש פיצויים אולם לפני כן חשוב לקבל את מלוא הפרטים.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב כדי שאוכל ליתן תשובה לשאלתך יש צורך בהשלמת פרטים. לא ברור מה הסיבה שהלקוח לא מעוניין לשלם לך? האם יש התכתבויות במייל? האם קיבלת תשלום מראש עבור העבודה? חשוב לבחון את מלוא הנתונים ואז לבחור...
המשך תשובה