שלום רב, בחודש מאי 2015 קיבלנו עידכון מפתיע ממנהלת הגן כי היא מכרה אותו לבעלים חדשים ועוזבת את תפקידה כמנהלת. למעשה, המנהלת ציינה כי בכל נושא התשלום עלינו לפנות לבעלים החדשים. יש לציין כי אני משלמת לגן זה כ- 6 שנים סה"כ ברציפות (ילדים שונים) בחוזה שנחתם התחייבה המנהלת לגננת + 2 סייעות בכל יום. עקב סכסוכי עבודה פנימיים של בנות הצוות בחודש האחרון , פרט זה לא מתקיים - הבנות לא מתפקדות יחד, נעדרות לסירוגין מהעבודה וכך במקום צוות של 3 ביום , נותרות 2 ולפעמים אפילו אחת לפחות במחצית הראשונה של היום. בנוסף,מתוך העבודה כי אני יוצאת לחופשה ארוכה החל מתאריך 20.7 ועד 31.8 , ברצוני להוציא את בני מגן זה ולהימנע מתשלום בגין חודש אוגוסט . יש לציין שאת חודש יולי שילמתי מלא ואין ברצוני לקבל החזר למרות שאני מוציאה החל מ 20.7. בחוזה שנחתם צוין כי לגבי חודש אוגוסט למרות שהגן פועל עד 11.8 יש לשלם באופן מלא על כל החודש. אך זה היה הסכם שנחתם עם המנהלת הקודמת. פניתי למנהלת החדשה של הגן וביקשתי לעדכן בבקשתי והיא תחילה התנגדה אבל בסוף אמרה שתבדוק אם אפשרי לוותר על חודש אוגוסט. מה הזכויות שלי במקרה לעיל? האם החוזה קביל במקרה של מכירת הגן לבעלים חדשים והנהלה חדשה? תודה רבה.
נאוה שלום רב
עפ"י המפורט בשאלתך יכול והגן בהנהלתו הקודמת הפר את הסכם ההתקשרות .
חשוב שאבדוק את תנאי ההסכם כדי ליתן תשובה מלאה לעניין זה.
כמו כן לא ברור ממתי הנהלת הגן החדשה נכנסה לפעילות והאם הם ממשיכים לפעול בניגוד למוסכם.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין אם קיים הסכם הפצה בניכם או מסמך אחר שמבהיר את ההסכמות. על פניו יכול ומדובר בהפרת ההסכם על ידי החברה אך הדבר טעון בדיקה. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה בדרכי...
המשך תשובה