שלום, לפני שנה נתתי 2 הצעות מחיר ללקוח לשירותי אינרטנט. לקוח קיבל ראשונה ואמר שיכול להיות בעתיד ירצה לקבל שניה. לא רשמתי בהצעה לכמה זמן היא תקפה. לפני חודש הודעתי ללקוח במייל שהצעת מחיר שניה לא בתוקף. האם לפי חוק הצעת מחיר חייבת להיות בתוקף תקופה כלשהי? האם לפי חוק לקוח יכול לדרוש לקבל שירותים לפי הצעת מחיר שקיבל לפני שנה? אנדרי.
אנדרי שלום רב
ראשית , חשוב להבהיר, כי הצעת מחיר מהווה אופציה ליצירת התקשרות חוזית באם הניצע (הלקוח ) מסכים להצעה.
לעניין תוקפה (מבחינת זמן) ככל הידוע לי אין הוראת חוק לעניין זה.
יכול ויש לבדוק את הלכות ביהמ"ש בעניין זה ואף בשאלה האם יש להשיב להצעת מחיר תוך זמן סביר.
אמליץ בחום, כי עו"ד מטעמך יבדוק מבחינה משפטית את הסוגיה הנ"ל.
ככל שיש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות אלי בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לדעת ולהבין כי כאשר אנו מנהלים משא ומתן לקראת חתימה על הסכם יש לעשות כן בתום לב. משמעות הדברים היא שאם במהלך המו"מ סוכמו פרטים עיקריים בהסכם(כגון,סכום עסקה,מועד פינוי הדירה, סדר חלוק...
המשך תשובה