בינואר שעבר רשמתי את ביתי לגן אשר מאז הקמתו הייתה אך ורק גננת אחת בו והיא הבעלים של הגן. אל הגן הגענו בעקבות המלצות חמות מאד עליה ולאורך כל התקופה כאשר דיברנו לא שיתפה אותנו כי היא לא תהיה הגננת של ביתנו. יתרה מכך במהלך שיחת טלפון בחודש אוגוסט שאלתי במפורש מי יהיה הצוות של ביתי ותשובתה הייתה על 2 הסייעות שיהיו. ב-31 לאוגוסט בבוקר הגענו להסתגלות ורק אז (כמה שעות לפני תחילת השנה) נודע לנו כי תהיה גננת חדשה לבת שלי. החלטתי לתת הזדמנות לגננת הנ"ל אך אחרי יומיים בהם נוכחתי כי הגננת הזו רחוקה מאד מהגננת שחיפשנו (ויתרה מכך היא בקושי התייחסה לביתי בשעות שהיינו וראינו אותה), החלטתי להוציא את ביתי מהגן ולחפש עבורה גן חלופי. בעלת הגן רוצה לחלט את הצ'ק עבור ספטמבר למרות ההפרה מצידה של ההסכם בע"פ שביננו והיא אף מנסה להתנער מסיכום זה. אציין רק כי עד היום לא קיבלנו את החוזה בכתב ממנה ולכן איננו יודעים מה הוא מציין ומה לא. מה עליי לעשות? האם לבטל את הצ'ק? אני יכולה להוכיח כי מעולם לא הייתה גננת אחרת בגן וכי לא יכולנו לדעת עד הרגע האחרון לגבי שינוי מהותי זה. בנוסף נאלצנו לבזבז ימי חופשה עבור חיפוש גן חדש וימי הסתגלות נוספים עקב שינוי מהותי זה. תודה רבה
מיטל שלום רב
ככלל מומלץ לא "לרוץ" ולבטל צ'קים שמסרת.
מעבר לכך חשוב להבין, כי עפ"י הנתונים שהצגת בשאלתך בינך לבין הגננת יש הסכם בע"פ ואם הבנתי נכון תקופת ההסכם הינה למשך שנה, קרי הסיכוןן שלך אינו התשלום בגין חודש ספטמבר בלבד אלא תשלום שתדרוש הגננת בגין כל שנת החינוך הקרובה.
במצב דברים זה מומלץ שעו"ד מטעמך יבצע בדיקה משפטית מלאה ולאחר בדיקה זו יכול ויהא צורך להודיע לגננת בכתב על ביטול החוזה,
את מוזמנת ליצור עמי קשר בכל שאלה נוספת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל מידע שלם על העסקה, הסיכומים בנכם ולערוך הסכם מקצועי באמצעות עו"ד, זאת כדי למנוע מחלוקות ולהגן על זכויות כל הצדדים. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקו...
המשך תשובה