שלום רב, רציתי לנייד את הסלולרי שלי לרשת הוט מובייל. הזמנתי כרטיס סים וכאשר הוא הגיע כנראה שהם השאירו בידי עותק של ההתקשרות מולם אך אינני זוכר והעתק לא נמצא בידי. ביקשתי מהם שישלחו לי שוב העתק של ההתקשרות מולם אך נתקלתי בסירוב, הם אינם מסכימים לשלוח לי העתק כאמור. האם חוקי העניין? תודה וברכה.
יניב בוקר טוב,
הוט חייבים להעביר אליך העתק מהחוזה. זה חלק מחובתו של הספק.
המוקר החוקי לכך הינו הוראות חוק החוזים וחוק הגנת הצרכן.
בהצלחה.
גיא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים כדי לענות על שאלתך. באיזה חוזה מדובר? באיזה עסקה? מתי נחתמה? מה הסיבות שבגינם את רוצה לבטל חוזה? את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלו...
המשך תשובה