שלום, לפני כמעט 5 חודשים הגעתי למעצבת שמלות כלה כדי לסגור שמלה לחתונה שלי. חתמתי על חוזה מולה והתחלנו לעבוד- הייתי ב-4 או 5 מדידות וכל פעם הגעתי לשווא מכיוון שכלום לא היה מוכן, פעם אחת היא איבדה את המידות פעם שניה היא איבדה את החצאית וכך התנהלו כל המדידות מולה. בפעם האחרונה שהייתי אצלה ב-17/2 הגעתי למצב שאני תליתי בקולב את כל הפרטים שלי ושמתי את שמי כדי שזה לא יאבד והיא מבחינתה אמרה ש"עכשיו מתחילים לעבוד ברצינות"- כמובן שעד עכשיו בזבזתי את זמני. קבענו מדידה נוספת ל-27/2 והיא התקשרה אליי באותו יום כדי לבטל אותי ולומר לי שיש לה כלה שהיא צריכה לתפור לה שמלה בימים בודדים והיא סומכת עליה, הסברתי לה שאני גם לחוצה על השמלה ובנתיים לא ראיתי שום דבר מהשמלה שלי חוץ מהתחתית שלה! היא צחקה לי בטלפון ואמרה בסדר יש לך עוד חודש ומיד קבענו ל-2/3- ואז באותו יום בצהריים היא שוב התקשרה לבטל אותי בטענה שהיא שכחה מתי קבענו ושיש לה אירוע בערב התחלתי להתווכח איתה ולהגיד לה שכלום לא מוכן ואני לא מבינה למה היא מתנהלת ככה והיא מצידה ממשיכה לצחקק ולומר שיש לי עוד חודש ושאני לא צריכה להיות בלחץ. מיותר לציין עד כמה שאני לא סומכת עליה כבר ומפחדת שתהיה לי איתה בעיה בסמוך לאירוע ואז לא תהיה לי שמלה! בחוזה רשום שההזמנה כרוכה ב-3-4 מדידות (שכבר עברתי אותן) ורשום: "במקרה של ביטול חודש לפני האירוע הלקוחה תחויב על תשלום מלא" שילמתי לה 4000 מתוך 6000 האם ניתן לעשות משהו כדי לא לשלם את היתר ולבקש החזר של חלק מהמקדמה??
שלום רב,
צריך לבדוק בהסכם מה הם ההתחייבויות שלה.
אם היא לא עמדה בתנאי ההסכם, ביכולתך לבקש ביטול.
בברכה,
רויטל זהר ירון, עו״ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך. כמו כן, חשוב לדעת היכן נחתם ההסכם, כיצד הגעת אליהם, האם ניתן לך העתק וכד`. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובל...
המשך תשובה