שלום רב, גם אני נפלתי קורבן לחברה זו שילמתי ועדיין משלמת 3,7850 ₪ לבני בן 13 נגרם עוגמת נפש רבה ביותר. אני לא מצליחה לדבר איתם בכלל מגיעה למזכירה משאירה הודעה ואף אחד לא טורח לחזור אלי . בחוזה כתוב שאקבל דיסק ושירות (תמיכה לאתר שלהם) דיסק קיבלתי, שירות ותמיכה באתר שלהם אני לא מצליחה לקבל. לא חוזרים אלי בכלל. אני מבקשת לשלם את הדיסק שקיבלתי ולעצור את התשלומים . פניתי לישראכרט הם טוענים שהיות וקיבלתי מוצר . החוזה בתוקף! אם הייתי יודעת שדיסק עולה 3,750 כל בר דעת היה חולק על העסקה הזו. איך אני ממשיכה מכאן ? עוצרת תשלומים לשירות שאני לא מקבלת. ומבטלת את החוזה הוירטואלי הזה. אשמח לתגובה איריס
שלום רב
אין באפשרותי לענות לך מכיוון שאין בידי את
ההסכם החתום.
עליך לפנות לייעץ פרטני עם ההסכם להמשך טיפול.
בהצלחה
רויטל זהר ירון, עו״ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לני שלום ראשית אני מאחל לכם מזל טוב! הזמנה כמוהה כהסכם לכל דבר. האם יש בידכם הזמנה בכתב? ככל שלא עליכם להוכיח שבוצעה ההזמנה. תנאי התשלום הם חלק מההסכם ואין משמעות לכך שתנאי התשלום סוכמו ליום האירוח...
המשך תשובה